Wat is Boekbazen?

Een maandelijkse nieuwsbrief met alleen de beste boekentips

📚 Boekbazen is een maandelijkse nieuwsbrief met boekentips

Elke maand stel ik iemand deze vraag:

Welke 3 boeken hebben veel impact op je gehad?

Die vraag zorgt namelijk voor de beste boekentips.

  • Er zijn al genoeg boekentips van auteurs, uitgevers en boekverkopers.

  • In Boekbazen worden de boeken getipt door lezers, ondernemers en doeners.

Ik denk dat we als ondernemers - en ondernemende mensen - op deze manier veel van elkaar kunnen leren.

En minder tijd verspillen aan boeken die er niet toe doen.

Lees je mee?

✅ Ik stuur je alleen boekentips. Geen spam.
✅ Alleen de beste bewezen boekentips.
✅ Al 435 mensen ging je voor!

De nieuwsbrief van Albert is echt de moeite waard!

Ik geniet altijd van je nieuwsbrieven met boekentips!

Charlotte Meindersma - Charlotte’s Law & Fine Prints

Aanrader!

Hoe meer abonnees, hoe makkelijker ik ‘grote namen’ kan overtuigen om mee te doen. Abonneren dus 💪

Join the conversation

or to participate.